برخی نکات قابل توجه درخصوص نیمسال اول سال تحصیلی 1400 – 1399

برخی نکات قابل توجه درخصوص نیمسال اول سال تحصیلی 1400 – 1399

باسمه‏تعالی

ضمن عرض تبریک سال تحصیلی جدید به اساتید، دانشجویان و همکاران محترم دانشگاه علم و فرهنگ، موارد زیر به اطلاع می‏‌رسد:

  • دروس نظری و نیز بخش نظری دروس عملی نظری، با استفاده از سامانه مدیریت یادگیری (LMS) ارائه خواهد شد و تمامی اساتید و دانشجویان محترم ضمن ضرورت کسب مهارت و آمادگی لازم برای استفاده از سامانه‏های مورد استفاده در دانشگاه، ملزم به برگزاری و شرکت منظم در کلاس‏های غیرحضوری (برخط/ برون‏خط) می‏باشند.
  • توصیه می‏شود دانشجویان محترم تمهیدات لازم برای دسترسی به اینترنت مطمئن و پایدار در طی روزهای کلاسی را در نظر گیرند. در زمان برگزاری کلاس، عدم دسترسی به اینترنت و قطع آن قابل قبول نبوده و در صورتی که مشکل قطع ارتباط از سرور دانشگاه نباشد، تمامی عواقب آن بر عهده دانشجو خواهد بود.
  • دانشجویان موظفند ضمن تعامل مستمر با اساتید دروس و مدیر گروه آموزشی، در تمامی فرآیندهای یادگیری، انجام تکالیف و آزمون‏های مقطعی و یا ارزیابی‏های مستمری که از سوی استاد درس برگزار می‏شود، مشارکت فعال داشته باشند.
  • دروس عملی، کارگاهی و آزمایشگاهی و نیز بخش عملی دروس عملی نظری که با نظر استاد درس و تأیید گروه آموزشی مربوطه، امکان ارائه به صورت غیرحضوری (مجازی) را ندارند، درصورت مجاز بودن از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، با استفاده از ظرفیت‏های خالی دانشگاه و رعایت پروتکل‏های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می‏شوند.
  • در صورت عدم منع برای برگزاری کلاس حضوری از سوی ستاد ملّی مبارزه با کرونا، با رعايت كامل پروتكل‌هاي بهداشتي، برگزاری یک تا سه جلسه کلاس حضوری در طول نیمسال تحصیلی، برای پاسخگویی به سؤالات و رفع اشکال دانشجویان متقاضی، با هماهنگی قبلی با امور کلاس‏ها، بلامانع است.
  • دروس پروژه، سمینار، طرح تحقیقی، طرح نهایی و ... برای دوره‌های کارشناسی و کارشناسی‌ارشد به صورت مجازی ارائه می‏شود.
  • تبعات ناشی از عدم مشارکت غیرموجه در فرآیند آموزش مجازی در طی نیمسال اول سال تحصیلی 1400- 1399، یا عدم پیگیری امور آموزشی از سوی دانشجو، متوجه شخص دانشجو خواهد بود.

امید است با یاری خداوند متعال و تشریک مساعی و تداوم همراهی اساتید گرانقدر، دانشجویان عزیز و کارکنان پرتلاش، دانشگاه علم و فرهنگ در پیشبرد فرآیند آموزش مجازی و نیل به اهداف نهایی آموزش، بیش از پیش موفق باشد.

با تشکر و آرزوی توفیق الهی

معاونت آموزشی‌و‌‌‌تحصیلات‌تکمیلی دانشگاه

1399/06/17